Strateško pojavljivanje

Na našim područjima postoji niz narodnih izreka o „uzaludno prosipanju novca, energije…“ Mnogi ih često ponavljaju, ali slabo primjenjuju. Naše kreativne ideje o povezivanju s vašom ciljnom publikom uz dovoljno podataka od vas, to je put. Našim kampanjama osiguranoe je „prikupljanje“ novih kupaca putem plaćenih digitalnih, spoljašnjih, iskustvenih, radijskih, televizijskih i društvenih medija. Prava strategija znači da svaki vaš KM/euro/dolar uložen vrati višestruko više natrag, vama. Iako smo u dobu digitalnih medija, tradicionalni imaju još svoje mjesto, konekcija je bitna. Reći ćemo vam kad, gdje i kako ostati na tradicionalnom pristupu, kad ima smisla postaviti reklamni pano ili pokrenuti radio kampanju. Sve je u vezi s onim što funkcionira za klijenta i brend, i zato smo ovdje da vas vodimo i osiguravamo da donosite ispravne odluke i da maksimiziramo vaš utjecaj.

Analiza tržišta
Istraživanje publike
Segmentacija
Medijsko planiranje
Kupovina prostora u medijima
Programi, radio, TV, časopisi, lokalne vijesti
Plaćeno pretraživanje
Direktna email pošta
Fokus grupe
Analiza konkurencije
Direktan odgovor
Optimizacija pretraživača
Retargeting