Društveni mediji

Treba razlikovati izvedeni prijevod riječi “viral” s engleskog, neko ga prevodi kao “virusno”, a neko “viralno”. Sadržaj koji se przo proširi po različitim medijima, kampanje koje su zajedničke, vizualni elementi interaktivni. Ukratko, sve što se “naglo proširi”, njegov doseg i angažman postanu brzo popularni jeste – viralno. Za “viralno” pitajte nas, za “virusno” pustimo da pričaju stručnjaci za zdravlje. Od Facebooka i Instagrama do Twittera i LinkedIn-a, upućeni smo u sve društvene medije. Prečesto brendovi pokušavaju uskočiti na svaku platformu i prekomjerno se širiti kombiniranim porukama koje se ne prenose s jedne web stranice na drugu. Uistinu upravljamo i razvijamo vašu prisutnost na društvenim mrežama, vodeći računa da svaki plan i dio sadržaja imaju smisla za priču koju želite ispričati.

Organski društveni mediji
Influencer Marketing
Upravljanje zajednicom
Upravljanje ugledom
Strategija društvenih medija
Stvaranje sadržaja
Organski angažman
Plaćeni plasmani
Retargeting
Osvajanje publike
Twitter
Facebook
Instagram
Pinterest
LinkedIn
YouTube