Kada radite kao portparol kulturne ustanove, silno se borite za vidljivost objava koje dostavljate medijima. Jako je važno da posebno lokalna zajednica uvijek bude blagovremeno obaviještena, a svjesni ste da je sve manje medijskog prostora za kulturne sadržaje. Upravo zbog toga sam jako sretna što imamo Zenicablog i kolegu Adnana Džonlića kojem se uvijek mogu obratiti u kriznim situacijama i biti sigurna da će vijest biti objavljena u najkraćem vremenskom roku i vidljiva. Zbilja sam radosna da Zenicablog napreduje i iznimno mi je drago što imamo sjajnu saradnju.
Saradnja i poznanstvo Adnana Džonlića i mene traje od početaka društva AS Jelah, prije dvadesetak godina. Bilo je to puno više od običnog poslovnog odnosa, jer je saradnja unapređivana bez ičijeg interesa, a uz obostranu korist. Mi smo u međuvremenu kroz četvrt vijeka rasta, razvoja i novih poduhvata stasali u grupaciju sa 16 kompanija, pet hiljada zaposlenih, stotine brendova koje izvozimo na sve kontinente. Ipak, naš odnos je i dalje ostao prvenstveno prijateljski, a tek onda poslovni. Drago mi je da se u tom odnosu nismo promijenili, ali da smo istovremeno, AS Holding i brendovi pod našom kapom s jedne strane kao i brendovi koje je pokrenuo i stvorio Adnan Džonlić, imali kontinuirani rast i razvoj. Zato nam je drago da pokrećeš novu priču zvanu PRmedia i u tome ćeš, kao i do sada, imati podršku AS Holdinga i mene lično.
U protekle tri godine uspješno sarađujemo sa portalom Zenicablog. Kako na području ZDK imamo sedamnaest trgovina, dok u Zenici imamo četiri, jako nam je važno da se na pravi način predstavimo našim kupcima. Korektan odnos uredništva i ekipe portala Zenicablog tokom svih ovih godina, brzina reakcije i objava, te tačno i fer izvještavanje, proizveli su više od partnerskog odnosa, proizveli su prijateljstvo. Čast nam je biti partner ozbiljnom i korektnom mediju kao što je Zenicablog.
U današnjem vremenu kada nije lahko naći medij koji odolijeva komercijalnim i političkim pritiscima, Zenicablog nezavisnim, objektivnim i profesionalnim novinarstvom zaslužuje naše povjerenje i respekt.
Zenicablog je prozor u sadašnjost Zenice i to u svim društvenim i kulturnim procesima. Istim onim procesima koji grad čine gradom.
Da vas nema u medijskom prostoru, trebalo bi vas izmisliti…. Zahvalni smo što postojite, što pratite i pomažete naš rad. Želimo da istrajete i izrastete u veliku regionalnu medijsku kuću, a mi ćemo se truditi da vam u budućnosti osiguramo još više materijala za vaše vjerne čitatelje, gledatelje….
Sa velikim zadovoljstvom i povjerenjem naša preporuka je PRmedia i Zenicablog u potpunosti. Moramo da pohvalimo kompletan tim koji nam je već pet godina na usluzi, Izuzetno precizni, ažurni i predani svom poslu. Jednostavno možemo reći da smo godinama dobijali veliku podršku od ovog tima. Najveću zaslugu za naš uspjeh za kompletnu reklamu i marketing ne samo u Zenici, nego u cijeloj Bosni i Hercegovini upravo ide na stranu ovog tima. Ekipa jako dobro radi na izradi Google i kompletne SEO optimizacije za tražilice, tako da je našu firmu danas lahko pronaći na internetu. Naše poslovanje jeste naraslo i jeste podržano od ovog tima od samog početka. Marketing je rađen uz ovaj tim u tri naše trgovine, prodavnice parfema i mirisa. Moramo reći da su najpovoljniji i jedni od rijekih koji će vam značajnu pomoć u marketingu pružiti besplatno.
Zenicablog je jedan od prvih online informativnih medija u Bosni i Hercegovini koji je dao svoj snažan doprinos promociji Zenice i njene kulture i privrede. Osjećam poseban ponos zbog dugogodišnje održivosti ovog medija i želim ekipi PR media agencije puno uspjeha u nastavku rada.
Sa Zenicablogom i gdinom Džonlićem započeli smo saradnju još na samim počecima moje karijere u filmskoj industriji i stvaranju Zenicabloga kao medijske platforme koja je najznačajnija u ovom dijelu regije. Njihov otvoren i korektan pristup, slobodno da ga nazovem “porodični pristup prema klijentima” je posebno doprinio organizaciji šest izdanja Dječijeg film festivala u Zenici, tri izdanja Festivala angažovanog filma – UFOL i dugogodišnjeg rada na programmingu Multiplexa Ekran na čiji smo program donijeli preko 2000 filmskih naslova i drugih sadržaja – događanjima koje je posjetilo više od pola miliona posjetilaca tokom decenije zajedničke saradnje. Nakon nastavka rada u industriji, ali na poslovima kino distribucije u kompaniji Una Film , te preuzimanju zastupanja filmskih naslova studija Paramount, Universal, te brojnih nezavisnih studija za teritoriji cijele Bosne i Hercegovine susrećemo se sa problemom kako promovisati dešavanja u okruženju u kojem većina medija ne želi ništa da radi “bez novca ili za male budžete” bez obzira o kakvom se sadržaju radi. Čak i objave osnovnih servisnih informacije kulturnih ustanova i kino dvorana naših partnera često nailaze na slab medijskih kuća a posebno web portala. U Bosni i Hercegovini je sve manje prostora na “fair” osnovi koji prate sadržaje iz svijeta filma, a posebno naslova iz niskobudžetnih nezavisnih produkcija koje kasnije možemo pratiti na dodjelama prestižnih nagrada. Osim klasičnog komercijalnog “marketing deala” postoje događaji i najave koje ne služe da se predstave javnosti samo kroz plaćenu reklamu, već i da približe aktuelna dešavanja kod nas i u svijetu iz domena sedme umjetnosti u lokalnim sredinama i regijama. Oko hollywoodskih blockbustera uvijek postoje vijesti koje nisu plaćena reklama, ali su dovoljno interesantne da kao takve animiraju veći broj ljudi da posjete kino dvorane umjesto da svoje slobodno vrijeme provedu na ulici ali i više podignu čitanost portala od eksluzivnih vijesti, crne hronike i sl. Upravo zbog navedenog, poslovni i profesionalni pristup Zenicabloga koji je širokog pogleda i “društveno angažovan” je razlog zbog kojeg je jedan od stalnih partnera UNA FILMA.
Jako dugo radimo i koristimo usluge portala Zenicablog, koji profesionalno, tačno i na obostrano zadovoljstvo uvijek želi pomoći svojim korisnicima u pružanju bilo kakve pomoći u oblasti informisanja.Da nema Zenicabloga, bio bi prazan informativni prostor za građane i bili bi u medijskom mraku.
Suradnja sa Zenicablogom nikada nije bila forsirana, što je čini prijatnom i poslovnom. Iskren odnos između ljudi, partnera, prijatelja, članova porodice itd. je jedino što može funkcionisati na obostrano zadovoljstvo. Takav je naš odnos sa Adnanom i Zenicablogom, poslovan, iskren i respectful.
Zahvaljujem se u dvije uloge, prvoj u ime Radio kluba Zenica, radio-amatera iz Zenice za dosadašnje praćenje našeg rada i dugogodišnju saradnju. Mnogo ste doprinijeli promociji našeg hobija u Zenici i šire. Nadamo se i budućoj saradnji.
Također, bila mi je izrazita čast sarađivati sa vama proteklih 10 godina i tokom partnerstva u oblasti muzike, promocije kulture i događaje za mlade i sve građane Zenice.
Malo nam je u par rečenica izraziti svo zadovoljstvo i više nego prijateljskom suradnjom sa dragim nam Zenicablogom, koja traje preko 10 godina. Upravo je ZB, kao ponekad naša jedina medijska podrška, zaslužan za uspješnu realizaciju svih naših društveno korisnih, ali i poslovnih projekata. Nikada ne štedeći svoj prostor na štetu profesionalnog prenošenja cjelovitih informacija, smatramo da ovaj portal zavređuje poseban respekt za odnos prema javnom mnjenju. Utoliko više što odolijevajući lošim trendovima, uspjeva održati nivo kvaliteta medijske kulture kao najbolji vid promocije urbanog lica našeg grada i tako nas sve ove godine čuvati na okupu.
Razvojne agencije kao operativna tijela koja identificiraju sektorske ili sveukupne razvojne probleme, birajući metodologije za njihovo rješavanje te promovisanje projekata, predstavljaju izuzetno značajne instrumente podrške lokalnim i regionalnim vlastima. Osnovao nas je Grad Zenica 2004. godine s ciljem ekonomskog razvoja, pomoći razvoju MSP i kreiranju povoljnog ambijenta što sveukupno vodi ka razvoju zajednice ili regije. Novi projekti su osnova za razvoj svakog grada, a značajnu ulogu u implementaciji razvojnih projekata Grada Zenice ima upravo Agencija ZEDA.
Ponosni smo što smo saradnju sa Zenicablogom započeli od samog osnivanja ovog medija i koja traje sve ove godine. Podrška lokalnih medija od velikog je značaja za djelatnost poput naše, a sretni smo što sa gospodinom Adnanom Džonlićem i timom Zenicabloga odlično sarađujemo i svakako ćemo to nastaviti i u budućnosti. Profesionalno osoblje, pravovremene informacije, odlična posjećenost, susretljivost i u konačnici, tim koji ide u korak s vremenom, samo su dio benefita koje imaju oni koji imaju priliku sarađivati sa ovim medijem. Mi kao Agencija ZEDA ponosni smo što imamo ovakav medij u gradu i znamo da će sve informacije objavljene na www.zenicablog.com u najbržem roku doći do velikog broja recipijenata i ciljnih grupa. Na kraju, veliko hvala Zenicablogu i timu što su sve ove godine objektivni, profesionalni, što nas podržavate i što ne postoji važan događaj koji smo organizovali, a da nas niste podržali. Veliko hvala i tako nastavite!
Zenicablog nam omogućava mnogo veću svakodnevnu vidljivost i direktan kontakt sa našim kupcima na ciljnom tržištu. Odličan je komunikacijski kanal i još kad je u pravim rukama! Rezultat je naša višegodišnja saradnja jer PERO i Zenicablog surađuju čak od 2014. godine.
Stručnost, profesionalnost, konstantno usavršavanje i provjerene informacije samo su mali dio slagalice koji stoji iza jednog od najprepoznatljivijijeg elektronskog medija. Kroz dugogodišnju saradnju iz oblasti promocije i plasmana kulture u živote naših sugrađana velika mi je čast surađivati sa ovim zaista cijenjenim elektronskim medijem. Pravovremeno, koncizno i profesionalno izvještavanje i prenošenje informacija čitaocima, preporuka je svima da u svoju listu partnera i saradnika Zenicablog postave na sami vrh. Vođeni pozitivnim iskustvima kroz saradnju iz oblasti kulture, bitno je istaći da Zenicablog kao medij svojim zalaganjem konstantno doprinisi razvoju kulturne scene, marljivo i predano doprinosi da prave vrijednosti imaju mjesto koje zaslužuju.
Sve same pohvale za profesionalnost I predanost svom poslu. Uvijek tačni, na pravom mjestu u pravo vrijeme. Sve pohvale za gdina Džonlića, njegovu ekipu I puno sreće u daljnjem radu!